شرکت فاو
نوشته شده توسط : احمدی

شرکت فاو سال 1958 فعالیت خود را به عنوان اولین و بزرگترین سازنده خودروهای مسافری چین آغاز کرد.

شرکت خودروسازی فاو

شرکت فاو سال 1958 فعالیت خود را به عنوان اولین و بزرگترین سازنده خودروهای مسافری چین آغاز کرد. فاو یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو چین می باشد که در زمینه تولید انواع ماشین های تجاری همچون کامیون های سبک، متوسط و سنگین، تولید انواع خودروهای سواری بسترن، اتوبوس های لوکس، خودروهای گرشگری و همچنین ساخت قطعات خودرو فعالیت می کند.

هم اکنون مقر شرکت در شهر چانچون چین می باشد. بخش‌های تولید داخلی ، مراکز خدمات پس از فروش، بخش‌های توسعه‌ی مهندسی، مراکز تست این گروه در 18 منطقه در سراسر چین پراکنده شده است. سال 2009 کمپانی فاو به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت بزرگ خودروسازی چین انتخاب شد.

فاو هم اکنون با سرمایه گذاری شرکت های مطرح جهانی نظیر فاو-فولکس‌واگن، سیچوان فاو تویوتا موتور،آئودی، جنرال موتور، مزدا محصولات خود را با دارا بودن  120000 کارمند در 70 کشور جهان به فروش می رساند.

شرکت فاو دارای 12 شرکت تابع به نام های بسترن ، هونگ کی ، داریو، هایما، هوالی دافا، فاو جیفانگ،فاو جیلین، اولی، پنگ ژیانگ، شنلی، یوآن ژنگ، تیانجین فاو می باشد. مشارکت نزدیکی داشته و با قرداد داده های نزدیکی محصولات این شرکت های خودروسازی را در چین مونتاژ می کند.

شرکت بسترن به عنوان یکی از مهمترین زیر مجموعه های گروه فاو ساخت انواع خودرو سواری فاو را در مدل های بسترن b30، بسترن B50 و بسترن B70 بر عهده دارد. خودروهای بسترن با مشارکت گروه مزدا در کارخانه فاو بر روی پلتفرم مزدا 6 و فورد ایکس ساخته می شود.

گروه فاو در نظر دارد تا ساخت خودروهای برقی در طی 6 سال آینده حدود 15 درصد از بازار این خودروهای ار در دست بگیرد. فاو در نمایشگاه خودرو پکن سال2014 از چهار خودروی جدید برقی‌اش با نام‌های(Besturn B50-PHEV)،(Besturn B50-EV) و (VITA-EV)و(Oley-EV) رونمایی کرد.

 

سیبا موتور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن نماینده رسمی مونتاژ و فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات فاو بسترن می باشد و به تازگی فروش نقد و اقساط فاو بسترن B30 را آغاز کرده است.

 





:: برچسب‌ها: فاو ,فاو بسترن ,فاو بسترن B70,فاو بسترن b50 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: